به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی روز سه شنبه در آئین معارفه سرپرست فرمانداری نوشهر افزود : امروز استکبار با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود ، توطئه شکاف بین مردم و مسئولان و قوای سه گانه را برای صدمه زدن به امنیت انقلاب اسلامی مورد هدف قرار داده است.
وی امنیت را زیربنای اصلی توسعه کشور دانست و خواستار هوشیاری مردم و مسئولان در این برهه زمانی خاص شد و تاکید کرد : هیچ کس حق ندارد در هیچ شرایطی به اختلافات دامن بزنند و همه باید در راستای وحدت و انسجام بیش از پیش گام بردارند.
معاون سیاسی استاندار مازندران گفت : افرادی که نظم عمومی جامعه را برهم زدند و احساس ناامنی برای مردم به وجود آورده اند باید پاسخگوی رفتار ناهنجار خود باشند.
وی مازندران را یکی از استان های ' سفید ' در ناآرامی های اخیر توصیف کرد و افزود : مردم مازندران با وفاداری و هوشیاری خود اجازه سوء استفاده دشمن را از مشکلات موجود ندادند.
یونسی با بیان اینکه بیشتر پیام ها و هدایت های ناامنی های اخیر در فضای مجازی از سوی دشمنان انتشار می یافت ، تصریح کرد: افرادی که در ناآرامی های اخیر از فضای مجازی بهره برداری نابجا کردند نشان دادند که لیاقت استفاده از ظرفیت فضای مجازی را ندارند.
وی با قدردانی از عملکرد مسئولان امنیتی در کاهش آسیب ها در حوادث اخیر ، افزود : بیشتر افراد دستگیر شده در استان در سنین 15 تا 25 سال بودند که با دادن تعهد نزد خانواده خود بازگشتند.
معاون استاندار مازندران کاهش بیکاری و آسیب های اجتماعی را دغدغه نخست دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت : مسئولان باید با قاطعیت همراه با بهره گیری از ظرفیت های موجود منطقه ای و کمک گرفتن از تمامی افراد جامعه به دور از جناح بندی های سیاسی و تعامل مطلوب در جهت رفع مشکلات موجود حرکت کنند.
یونسی در این آئین ضمن قدردانی از علی شادمان فرماندار سابق نوشهر، عبدالصمد صفرنژاد را به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.
صفرنژاد که طی حکمی از سوی اسلامی استاندار مازندارن به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر انتخاب شد ، انجام وظیفه در سمت فرماندار را در شهرستان های ماسال و بندرانزلی در استان گیلان ، چناران و شیروان در استان های خراسان رضوی و شمالی و رامسر در کارنامه خود دارد.
صفرنژاد که اصالتا مازندرانی و تحصیل کرده علوم سیاسی است ، از نیروهای وزارت کشور است .
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.