سخنگوی اورژانس مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که در حادثه مسمومیت گاز مونو اکسید کربن در روستای ورازده سفلی واقع در چمستان نور که حوالی ظهر دیروز رخ داد آقای 35 ساله و خانم 25 ساله جان خود را از دست دادند .
ذکریا اشکپور افزود : همچنین حادثه گازگرفتگی برای اعضای یک خانواده در منطقه کلبستان شهرستان نکا صبح دیروز رخ داد که 6 زن و یک دختر بچه سه ماهه و یک پسربچه مسموم شدند .
وی ادامه داد : مصدومان این حادثه که حال وخیمی نداشتند توسط ماموران اورژانس به بیمارستان های بوعلی و امام حسین (ع) نکا منتقل شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران به حادثه رانندگی برخورد کامیون با 2 دستگاه خودروی سواری اشاره کرد و اضافه کرد : این حادثه عصر روز گذشته در منطقه دوآب واقع در جاده سوادکوه رخ داد .
وی ادامه داد : پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران ، آمبولانس پایگاه های اورژانس دوآب وپلسفید و پایگاه هلال احمر ارفعده به محل حادثه اعزام شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران مصدومان این حادثه را 2 آقا و چهار خانم اعلام کرد و گفت : پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ، مصدومان به بیمارستان شهدای زیراب اعزام شدند .
حوادث رانندگی و نیز حوادثی نظیر گازگرفتگی که غالب آن ناشی از بی توجهی به نکات ایمنی است در تعطیلات آخر هفته و یا دیگر ایام تعطیلات در استان مازندران رخ می دهد که ضرورت دارد با رعایت نکات ایمنی از سوی مردم و مسافران از بروز این حوادث جلوگیری شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.