امیر امیرنیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرکت آزاد تمام علاقمندان به عکاسی در این جشنواره افزود: 120 اثر ارسالی به جشنواره نیز به دلیل غیرمرتبط بودن با موضوع جشنواره توسط هیات داوران حذف و منتخبین آثار راه یافته به جشنواره نیز پس از داوری در بزرگترین موزه گالری کشور مجموعه نمایشگاهی 'دیدی' در ایزدشهر به نمایش عموم گذاشته می شود.
وی محورهای نخستین جشنواره ملی عکس مازندران را آداب و رسوم و آیین ها، چشم اندازهای شهری شامل بازارهای سنتی، صنایع دستی و پیشه ها، محیط زیست، اماکن تاریخی و چشم اندازهای طبیعی این استان عنوان کرد.
امیرنیا ادامه داد: این جشنواره با هدف معرفی فضاهایی که دارای قابلیت های بالفعل در تبدیل شدن به مکان هایی با قابلیت گردشگری واماکنی با جذابیتهای توریستی و شناسایی مناطق زیبا و زشت استان برگزار می شود.
وی گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره فرصت داشتند آثار خود که مربوط به سال 92 به بعد در محدوده جغرافیایی استان مازندران است را تا سوم آذرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و هر شرکت کننده می توانست حداکثر 5 عکس در هر محور بفرستد.
نائب رییس نخستین جشنواره ملی عکس مازندران زمان برگزاری جشنواره را هفتم تا چهاردهم دی ماه اعلام کرد و گفت: آثار منتخب جشنواره علاوه بر تقدیر در قالب کتاب منتشر و شرکت‌کنندگان در جشنواره نیز موفق به دریافت گواهی جشنواره می شوند.
امیرنیا برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی را از برنامه های جنبی این جشنواره برشمرد.
خبرنگار: فاطمه رحمتی***انتشاردهنده: محسن حسن نیا
3009/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.