معاون عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد نتایج این دوره از مسابقات گفت: در این مسابقات یک روزه، بعد از یک روز مسابقه تنگاتنگ تیم های مختلف، آتش نشانی بندرو دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد قهرمان این دوره از مسابقات شد و شهرداری ساری به مقام دوم رسید.
حبیب الله طالبی گفت: تیم شهید سلیمی نکا به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد و امین حاجیان از تیم آتش نشانی ساری به عنوان فنی ترین بازیکن این مسابقات معرفی شد.
وی افزود : برگزاری مسابقات عملیات ورزشی پیش زمینه خوبی برای همکاری نیروهای اتش نشانی در منطقه است و علاوه بر ایجاد مهارت، دقت و سرعت عمل در ارتقای توان عملیاتی بسیار موثر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این رقابت ها 35 آتش نشان از پنج تیم آتش نشان از شهرداری ساری، نیروگاه شهید سلیمی نکاء، پایانه نفتی شمال، آتش نشانی بهشهر و آتش نشانی بندرو دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد شرکت کردند.
نخستین دوره مسابقات یک روزه عملیات ورزشی آتش نشانان مازندران به یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو تهران صبح امروزچهارشنبه تا شامگاه چهارشنبه به میزبانی بندرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر برگزار شد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.