به گزارش  حبرگزاری خبرانلاین از بابلسر ،فاطمه بهار با بیان اینکه تکدیگری در هر جامعه پدیده ای زشت است،گفت، متکدی با رفتار و نوع کار خود، یک نوع آسیب و آفت جدی را در اجتماع رواج می دهد که باید به شکلی قانونمند با آن برخورد کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بابلسر خواستار همکاری و حضور دوایر و نهادهای تاثیر گذار بخصوص دستگاه قضایی شهرستان برای پایان دادن به این مشکل شد و گفت: فرهنگ سازی و آموزش کمک کردن به فقرا با تکدی گری و رواج این پدیده نامیمون متفاوت است.
بهار تصریح کرد: اگر تکدی گری تخلف محسوب می شود باید با تشکیل ستادی متشکل از فرمانداری شهرستان، اورژانس اجتماعی بهزیستی، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سایر دستگاه های مرتبط نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام نمود.
وی شیوع تکدی گری را از جمله مشکلات اجتماعی غیرقابل جبران دانست و افزود: متکدیان، در تمامی اوقات روز و شب در نقاط مختلف شهر بصورت سازمان یافته و برنامه ریزی شده توزیع میشوند و اسباب مزاحمت روحی همشهریان را فراهم می کنند.
همت و توجه شورا و شهرداری بابلسر به توسعه امکانات و تجهیزات آتش نشانی است
عضو هیات رییسه شورا نیز در گفتگو با روابط عمومی شورای شهر بابلسر، با اشاره به اینکه انتظارهای مردم این است که آتش نشان ها به موقع در محل حادثه حضور پیدا کنند، بیان کرد: آتش نشانی باید برای خدمات دهی مناسب در زمان حوادث به تجهیزات مدرن مجهز باشد ازاینرو شورا و شهرداری برای تهیه امکانات مناسب آتش نشانی در حال بررسی شرکت های تولید کننده، چگونگی خرید و تامین منابع مالی آن است.
صادق شفقت میزان بودجه لازم برای تهیه نردبان و بالابرها هیدرولیکی آتش نشانی را چندین میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : خرید هریک از امکانات خدماتی برای شهر هزینه بالایی دارد به همین دلیل نیازمند پشتوانه و تامین منابع مالی شهرداری می باشد که با رعایت قوانین مالی و موافقت کمیسیون معاملات و اخذ مجوزهای لازم از استانداری امکان پذیر میباشد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه ساختمان های بلند مرتبه خودشان باید قدرت دفاعی در برابر حوادث را داشته باشند، تصریح کرد: سیستم ایمنی و کنترل حریق این ساختمان ها باید همیشه بازدید دوره ای شود تا بدون عیب باشد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 778184
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.