به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید حسین زادگان روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود : دولت تدبیر و امید از انتقاد سازنده پیرامون برجام استقبال می کند، ولی نباید به گونه ای این انتقادات پیش برود که همصدا با مخالفان نظام باشد.
وی ادامه داد : یاوه گویی رئیس جمهوری آمریکا پیرامون برجام بار دیگر حقانیت این توافق جهانی را به اثبات رسانده است و وفاق جهانی را برای حمایت از جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان ساری اظهار داشت : برجام با تائید رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توافق قرار گرفته است و در کشور هیچ یک از توافق ها در سیاست های خارجی بدون تائید معظم له نمی تواند انجام شود.
** سخنان ترامپ برای اخلال در اولویت های کشور
فرماندار شهرستان ساری گفت : به نظر می رسد مخالفت های رئیس جمهوری آمریکا از برجام به خاطر به حاشیه کشاندن کشورمان از اولویت های اقتصادی است.
حسین زادگان افزود : ما نباید تحت تاثیر این یاوه گویی ها قرار گیریم و همانند گذشته باید اولویت های کشور را که بیشتر آن توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است ، پیگیری کنیم.
** قدردانی از موضع گیری رئیس جمهوری
فرماندار شهرستان ساری موضع گیری حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران را در برابر یاوه گویی ترامپ رئیس جمهوری آمریکا منطقی و مورد تائید دانست و از این موضع گیری منطقی ایران که حمایت کشورهای جهان را نیز به دنبال داشته قدردانی کرد.
وی همچنین هجمه به سپاه از سوی رئیس جمهوری آمریکا را ناشی از قوی بودن سپاه و حمایت مردم از این نیرو است و این نیرو تلاش های زیادی را برای امنیت کشور انجام داده است.
حسین زادگان خاطرنشان کرد : سپاه مورد حمایت مردم توانست موفق های زیادی در داخل و خارج از کشور برای امنیت کشورمان داشته باشد و همه ما قدردانی این نیرو هستیم.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی از زحمات ناجا در برقراری امنیت داخلی نیز قدردانی کرد و خواهان همکاری دستگاه های اجرایی با این نیرو شد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.