به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، ربیع فلاح روز یکشنبه در سومین روز از هفته دفاع مقدس و در مراسم بسیج ادارات استان مازندران ، افزود : هفته دفاع مقدس گرامیداشت شرافت، اقتدار و عزت ایران اسلامی است.
وی از بسیجیان به عنوان فرزند انقلاب و ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی نام برد و ادامه داد : حضرت امام حسین (ع) مظهر حق طلبی و ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر جور و ستم بود و عظمت مردم ایران اسلامی در سایه فرهنگ عاشورا و آموزه های آن امام همام است.
استاندار مازندران هفته دفاع مقدس را یاد آور رشادت ها و ایثارگری های مردان و زنان غیور ایران اسلامی دانست که امروز به پاس جان فشانی ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و خاطر نشان کرد :نیروهای مسلح و نیروی مردمی بسیج، مایه مباهات ملت ایران هستند.
فلاح تاکید کرد: امروز در دوران سازندگی و تلاش برای اعتلا، عمران و آبادانی ایران، تفکر بسیجی باید الگوی کار قرار گیرد.
وی با بیان این که با وجود نیروی مقتدر بسیج، ملت شکست ناپذیر خواهیم بود، افزود: تفکر بسیجی باید در همه عرصه ها نهادینه شود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری گفت: برای تحقق سیاست های راهبردی و نجات بخش اقتصاد مقاومتی ،باید با تفکر بسیجی و جهادی کار کنیم و مدیران در راستای تقویت و توسعه تفکر بسیجی در ادارات نیز باید اهتمام جدی تری داشته باشند.
مازندران 10 هزارو 400شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.