به گزارش خبرنگار ایرنا ، پنجمین دوره از بازی های آسیایی 2017 با حضور کشورهای مختلف در 21 رشته ورزشی از 26 شهریورماه تا پنجم مهرماه به میزبانی شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان در حال برگزاری است .
گفتنی است، تیم ایران با 214ورزشکار در 20 رشته ورزشی در پنجمین دوره بازیهای آسیایی ترکمنستان شرکت دارد که از این تعداد 29 ورزشکار مازندرانی هستند.
اولین مدال مازندرانی ها توسط مسعود حسن زاده به دست آمد.
وی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : مسابقات با وجود ورزشکارانی که اکثرا از مدعیان قهرمانی بوده اند در سطح بالایی برگزار شد .
وی به رقبای خود در مسابقات اشاره کرد و گفت : حریف اولم نماینده ایی از تایلند که نائب قهرمان آسیا است را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده ام .
این جوجیستوکار قائمشهری ادامه داد: حریف دوم نماینده ایی از کشور ترکمنستان بوده است که وی را با برتری و با نتیجه 9 بر 2 شکست دادم .
حسن زاده با بیان اینکه همچنین حریف سوم نماینده ایی از لبنان را نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرده ام ، گفت که در این راستا به فینال مسابقات راه پیدا کرده ام اما در فینال با نماینده ایی از ایران به دلیل ضعف بدنی و با یک اخطار بازی را به وی واگذار کرده و مدال نقره را از آن خود کرده ام .
مسعود حسن زاده در فینال مسابقات مقابل دوست خود مسعود جلیلوند قرار گرفت به خاطر یک اخطار بازی را به وی واگذار کرد .
مسعود حسن زاده امروز آخرین بازی خود را انجام داده است و تا 2 روز آینده به ایران باز می گردد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.