به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح آبرسانی به روستای بریجان نکا در بخش مرکزی، افتتاح ساختمان اداری برق نکا، افتتاح پست 20/63 کیلوولت مسکن مهر نکا، کلنگ زنی فاز دوم مجتمع آبرسانی شهدای پی رجه بخش مرکزی و کلنگ زنی مجتمع ورزشی مسکن مهر بوده است.
افتتاح و کلنگ زنی 5 طرح عمرانی و خدماتی نکا در ششمین روز از هفته دولت با اعتبار حدود 200 میلیارد ریال انجام شد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استاندار مازندران در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید را الگوی کامل برای دولتمردان و کارکنان دولت دانست و گفت: اکنون مدیران و کارکنان ما با الگوبرداری از برنامه های اجتماعی و فردی این بزرگواران خدمات شایانی به مردم ارائه کرده اند.
حسن خیریان پور با اعلام اینکه خدمات مختلفی در شهر و روستاهای مختلف در طول هفته دولت ارائه شده است، افزود: شهرستان نکا در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و کلنگ زنی 73 پروژه بوده است که بیانگر اهتمام ویژه جعفر احمدی، فرماندار شهرستان نکا بعنوان یکی از فرمانداران ساعی و پرتلاش استان مازندران و همکاری بخشداران و مدیران این شهرستان بوده است.
وی گفت: نقاط مختلف استان مازندران هم امسال در هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ زنی 872 پروژه با 419 میلیارد تومان اعتبار است که با بهره برداری از این پروژه ها تحول اساسی در استان ایجاد می شود.
خیران پور افزود: همه تلاش ما برای خدمت رسانی به مردم است و تلاش داریم تا این توازن در بخش های مختلف شهری و روستایی در مازندران حفظ شود.
وی گفت: مجموعه دولت برای خدمات رسانی بهتر به مردم در حد توان تلاش کرده اند و امیدواریم در ادامه راه شاهد تحولات و رشد و توسعه بیشتر با همدلی و وفاق بیشتر باشیم تا نظام به رشد و تعالی مناسب برسد.
شهرستان 120 هزارنفری نکا در شرق مازندران واقع است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.