رئیس شرکت برق جنوب ساری میزان مصرف برق در تابستان را 3برای فصول دیگر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ,طالبیان  امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تاکید بر مصرف بهینه برق ،اظهار داشت: استان مازندران این ایام شاهد افرایش دما و گرمای هواست که در جهت تاکید بر این موضوع مهم در بحث صرفه جویی و مدیریت مصرف یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی مطرح شد که هم مردم و هم دستگاههای دولتی در این کارجهادی شرکت و مدیریت کنند.

وی با اعلام اینکه تولید برق کشور 77هزار مگاوات و مصرف برق  55هزار مگاوات است افزود:توزیع برق استان نیز سال گذشته هزارو 750مگاوات مصرف شد اما امسال هزارو 900مگاوات مصرف شد.

رئیس شرکت برق جنوب ساری گفت: میزان مصرف برق در تابستان 3برای فصول دیگر است  و همچنین پیک مصرف برق از ساعت 13تا17 و پیک دوم 20تا 24است  که باید در مصرف انرژی برق مدیریت داشته باشیم که در این راستا دستگاههای دولتی نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارند.

وی ادامه داد:در این راستا ساعت کاری ادارات کمی تغییر کرد زیرا پیک سراسری که ساعت 16است با این تغییر ساعت اداری پیک سراسری و پیک بار در یک زمان اتفاق نمی افتد.

وی افزود: بهترین راهکار برای کاهش مصرف برق، استفاده از لامپهای کم مصرف، تعویض فیلتر کولر و استفاده از وسایل برقی با برچسب انرژی است.

طالبیان گفت: خداروشکر شاهد کمترین میزان خاموشی و بیشترین میزان بهره وری درشهرستان ساری بودیم .

وی افزود:دمای بدن انسان دمای 25درجه را می تواند تحمل کند و بهترین اندازه برای کولر 24تا26می باشد و دراین زمینه باید در ادارات فردی به عنوان مسئول انرژی انتخاب شود تا میزان مصرف را مدیریت کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.