با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نخستین کتاب شاعران اشرف رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین رونمایی  از نخستین کتاب شاعران اشرف در مجتمع فرهنگی هنری بصیرت اظهار داشت: اعتبار فرهنگی کل کشور6هزار میلیارد تومان است که 13درصد آن به وزارت فرهنگ و ارشاد می رسد،وزارتخانه ای که مسئول توسعه فرهنگ،هنر و ارزش های دینی در جامعه است .

احد جاودانی گفت:87درصد به 52بنیاد و 27دستگاه  تعلق می گیرد.

وی  ادامه داد:باید قدر هنر و هنرمندانمان را بدانیم و دست بوس نویسندگان،شعرا و ادبا باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: تولید کتاب و آثار هنری،غنا و نشاط جامعه را می افزاید و تعالی و ارتقای جامعه را به دنبال دارد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در ادامه در جمع اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اظهار کرد:بهشهر در رشته های مختلف هنری صاحب عناوین بین المللی وکشوری شده است و قدر هنرمندان را باید دانست و از آنها حمایت جدی کرد.

مسعود فلاح گفت:اجازه ندهیم  مازندران سکوی پرتاب نیروهای نخبه به استان های دیگر شود.

وی ادامه داد:شهرستان بهشهر در آورده ی کتاب صاحب رتبه و در جام باشگاه های کتاب و کتاب خوانی پیشتاز است و برای جشنواره نامه ای به امام رضا  750دلنوشته از بهشهر ارسال شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر بیان کرد: این شهرستان کلکسیونی از داشته های فرهنگی با مفاخر بزرگ است و مدیران باید به اصحاب فرهنگ و هنر افتخار کنند.

فلاح گفت: فضایی در اداره ارشاد به جمع آوری کتاب های نویسندگان و مفاخر و مشاهیر شهرستانی اختصاص می یابد و در هفته دولت رونمایی می شود.

 

در پایان این مراسم از افتخارآفرینان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ،هنر و رسانه شهرستان بهشهر تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.