فرمانده سپاه مازندران گفت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی 15پروژه عمرانی به ارزش 3میلیارد و 840میلیون تومان در شهرستان بهشهر به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه بازدید از روستاهای هزارجریب بهشهر اظهار کرد:با اشاره ی مقام معظم رهبری از سال گذشته قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه تشکیل شد تا با هدف توسعه ی خدمات عمومی برای مردم خدمت کند.

بابایی با بیان اینکه فرمانده این قرارگاه در هر استان فرمانده سپاه استان است،افزود: دو تا پنج دهستان با ضریب محرومیت 7به بالا در هر استان  انتخاب می شوند و این قرارگاه در پنج کارگروه عمرانی با اولویت تامین آب و راه، کارگروه سلامت با هدف تغذیه سالم، پیش گیری و ترویج طب اسلامی،کارگروه آموزش،کارگروه فرهنگی با نگاه به فرهنگ ناب شیعه و کارگروه اقتصاد و اشتغال خدمات اراءه می دهد.

وی ادامه می دهد: حدود 5سالی است که سپاه استان در حوزه کارآفرینی در روستاها فعالیت می کند و روستاییان با این اقدامات آشنا هستند.

فرمانده سپاه مازندران گفت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی15پروژه عمرانی به ارزش 3میلیارد و840میلیون تومان در شهرستان بهشهر به اتمام رساند که1میلیارد و 133میلیون تومان پرداخت شد.

بابایی به اقدامات این قرار گاه اشاره کرد و افزود:در سال جاری نخستین کلنگ در 18فروردین زده شد و پروژه کانال آب کشاورزی به 4 روستا تا 28روز بعد به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:هرچه همکاری و حمایت مدیران بیشتر باشد در اجرای این پروژه ها تسریع می شود و با جذب اعتبارات می توان از این فرصت برای سازندگی و آبادانی استفاده کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.