به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین استقبال ازاین کشتی گیر آملی عضو تیم ملی، شامگاه چهارشنبه از ابتدای ورودی شهرآمل در میدان علویان آغاز شد و تا خانه پدری او در دهستان لیتکوه ادامه داشت.
رییس اداره ورزش وجوانان، اعضای شورای اسلامی شهر ومدیرآموزش وپرروش وشمار زیادی از مردم ورزش دوست آملی دراستقبال ازاین مدال آور مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند.
سیدمجتبی حسینی فرنگی کار ملی پوش آملی در وزن 100 کیلوگرم درمسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که درکشور تایلند برگزار شد، در دور نخست این مسابقات ' سوزوکی' از ژاپن را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.
این کشتی گیر در دور بعد کشتی گیری از کشور ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی برابر کشتی گیری از کره جنوبی با نتیجه 2 بر صفر صاحب برتری و راهی دیدار پایانی شد.
حسینی در دیدار نهایی کشتی گیری از کشور قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و درنخستین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب گردن آویز طلا شد.
این کشتی گیر آملی در بدو ورود به زادگاهش به خبرنگار ایرنا گفت : سطح رقابتها خیلی بالاتر از حد تصور بوده ولی شکر خدا توانستم با هدایت کادرفنی ودعای خیر مردم دست پر به کشور بازگردم.
سیدمجتبی حسینی افزود: نخستین تجربه حضور درمسابقات قهرمانی آسیا بوده وخوشبختانه توانستم درسنگین وزن که درمدال آور درآسیا مشکل داشتیم، تیم ملی کشورمان را صاحب نشان طلا وقهرمان آسیا کنیم.
مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در 7 وزن روزهای 29 و 30 تیرماه در شهر بانکوک تایلند برگزار و تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 3 نشان طلا، 5 نقره و یک برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.