به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این آیین که در پایان تمرینات آماده سازی کشتی گیران آملی در سالن جهان پهلوان قاسم رضایی آمل برگزار شد، 15 سکه بهار آزادی از سوی ' بزرگمهر دادگر' رییس هیات کشتی آمل در حضور قاسم رضایی برترین فرنگی آمل ملی پوش آملی به کشتی گیران نشان آور آملی اهداء شد.
امیرحسین حسینی قهرمان کشتی جوانان جهان، علی ارسلان دارنده نشان برنز قهرمانی بزرگسالان آسیا و محسن حاجی پور دارنده نشان نقره مسابقات کشتی قهرمانی ارتش های جهان از فرنگی کاران شاخصی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین دراین مراسم از حسن حسین زاده و بختیار تقوی نیا مربیان آملی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ، حمید آقاجانی ، وحید منصوری از دیگر مربیان این شهرستان به همراه چند کشتی گیر نوجوان وجوان آملی افتخارآفرین درمسابقات بین المللی وقهرمانی کشور تجلیل شد.
** آمل درمسیر بازگشت به دوران طلایی کشتی
رئیس هیات کشتی آمل در این آئین گفت : قهرمانان کشتی آمل در سال های گذشته بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی ، آسیایی و جهانی به اهتزاز در آورده اند و باید از این پتانسیل در راستای توسعه ورزش کشتی استان وکشور بهره گرفت.
بزرگمهر دادگر افزود : در دو سال گذشته شاهد حرکت های رو به رشد کشتی آمل بوده ایم و چه در صحنه حضور ورزشکاران در میادین مختلف داخلی و خارجی و چه در میزبانی رقابت های مهم استانی ، شاهد موفقیت های خوبی بودیم.
نایب رئیس هیات کشتی آمل هم در این آئین گفت که شهرستان آمل نیاز به برنامه ریزی دارد تا بتواند در آینده نفراتی مشابه قاسم رضایی ، محسن حاجی پور و علی ارسلان قهرمانان ارزنده بین المللی و المپیک را بازهم داشته باشیم.
پرویز فرزان افزود : علاوه بر آن شاهد درخشش نوجوانان و جوانان کشتی گیر شهرستان نیز بوده ایم و می توان گفت، آمل در حال بازگشت به دوران طلایی خود است.
دادگر گفت : تشکیل مجمع پیشکسوتان با حضور بیش از 500 نفر از قهرمانان و مربیان سال های دور کشتی ملی و شهرستان در آمل می توانند با حمایت گسترده خود کشتی را به جایگاه اصلی خود در شهرستان و استان بازگردانند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.