ایوب صالحی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ این شهرستان دستکم 24 هزار نفر جمعیت دارد که از این شمار دستکم 13 هزار و 185 نفر واجد شرائط رای هستند که به تناسب این جمعیت واجد شرائط رای و بلکه بیشتر تعرفه اخذ رای در میان شعب اخذ رای توزیع شد.
وی با اشاره به گردشگرپذیری و درپی آن ورود چشمگیر مسافران و گردشگران به این منطقه اظهار داشت ‌: هم اکنون خیلی از مسافران برای انتخاب یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در پای صندوق های اخذ رای آمدند و همین وضعیت نیزعامل کمبود تعرفه اخذ رای شد.
فرماندار کلاردشت درخصوص تامین امنیت و سلامت انتخابات نیز گفت :‌ به دلیل تمهیدات و تدابیری که از ماه های پیش برای برگزاری یک انتخابات سالم ، امن و با کیفیت در این شهرستان اندیشیده شد به فضل الهی تاکنون روند انتخابات در کمال آرامش ، امنیت و به دور از هرگونه تنش و ناهنجاراجتماعی در این شهرستان در حال برگزاری است.
صالحی با بیان آنکه همچنان استقبال شهروندان و روستائیان در پای صندوق های اخذ رای در این شهرستان چشمگیر است ، اظهارامیدواری کرد که شکوه حماسی ملت دراین روز سرنوشت ساز برگ زرینی به افتخارات انقلاب اسلامی افزوده کند.
کار رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز آغاز و تا 11 شب همزمان در سراسر کشور ادامه دارد.
خبرنگار:‌مهراب زکی پور کینجی **انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.