به گزارش خبرنگار ایرنا ،ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی که هفته گذشته در استان مازندران اعلام موجودیت کردصبح امروز با انتشار بیانیه ای از نامزدی حسن روحانی در انتخابات رئیس جمهوری دوازدهم اعلام حمایت کرد.
سید علی اکبر طاهایی شنبه شب در همایش همگرایی اصولگرایان حامی روحانی در ساری افزود : ما باید با رونق تولید در کشور به محرومان و نیازمندان کمک کنیم.
وی ادامه داد : انتخاب مردم در 29 اردیبهشت ماه به تدبیر و عقلانیت باعث رونق تولید و چرخه اقتصادی می شود به طوری که نه تنها نیازمندان داخل که قدرت کمک به نیازمندان و محرومان سایر کشورها را نیز خواهیم داشت.
استاندار دولت دهم در مازندران اظهار داشت : امروز اصولگرایان معتدل در کشور همانند علی اکبر ناطق نوری و لاریجانی و سایر شخصیت های سیاسی و فرهنگی اصولگرا از روحانی حمایت می کنند.
طاهایی افزود : هر 6 نامزد انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری مورد احترام ما حامیان روحانی قرار دارند، ولی نامزد اصلح ما حسن روحانی در این انتخابات است.
وی اظهار داشت : همه ما باید در 29 اردیبهشت ماه با شرکت در انتخابات رئیس جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حماسه حضور را جشن بگیریم و بار دیگر با انتخاب درست خود تدبیر و عقلانیت را بر سر کار آوریم.
رئیس ستاد اصولگرایان معتدل مازندران با اشاره به این که نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند و با تاکید بر نقش بانوان در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی از آنها خواست تا در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت کنند و به حسن روحانی رای دهند.
خبرنگار : حسین فلاحتی *** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.