امیر سر تیپ یدالله عسکری دبیر اجرایی این همایش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دوران جنگ 580 شهید کادر و 2هزارو 500شهید وظیفه در رسته مخابرات و الکترونیک تقدیم نظام کرده است، گفت: با توجه به اهمیت خدمت این رسته در دوران جنگ ،تمام شهدای این رسته دارای تخصص و مدارج بالای علمی بودند.
وی با بیان اینکه پشتیبانی تخصصی با استفاده از تجهیزات و سامانه های ارتباطی و الکترونیکی در دوران جنگ توسط سربازان این رسته صورت می گرفت ،خاطر نشان کرد: ارتباطات الکترونیکی ،استفاده از راهدار و نگهداری این تجهیزات در جنگ همواره مورد هدف اصلی دشمنان بوده است.
عسکری با یاد و خاطره شهدای رسته مخابرات و الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: تمام شهدای متخصص در رسته مخابرات و الکترونیک که پشتیبانی کننده تمام عملیات ها بوده اند، مدرک تحصیلی دیپلم تا فوق لیسانس داشتند.
وی وضعیت کنونی رسته مخابرات و الکترونیک در ارتش جمهوری اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امروز با درایت مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا ،ارتش کشور در بومی سازی ساخت انواع تجهیزات الکترونیکی پیشگام است.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.