مجتبی مطهری عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم و استاد مرتضی مطهری در بابل بیان کرد: مرتضی مطهری به هیچ عنوان علاقه نداشت که در آثارخود در کنار نامش القاب اضافه کند و تمامی آثارش را به نام مرتضی مطهری ثبت می کرد.
وی افزود: این امر نشان می دهد که او به هیچ وجه بدنبال کسب شهرت نبوده بلکه با اخلاص بدنبال تعلیم و تربیت و بیان آموزه های دینی و علمی بوده است.
وی گفت: مطهری توانست حقایق معارف اسلامی را بدنیا معرفی کند و امروز بسیاری از محققین کشورهای اروپایی علاقمند هستند که آثارش را به زبان های دیگر ترجمه کنند.
وی اظهارداشت: استاد مطهری شخصیتی است که صدق آثارش را با خون خود به اثبات رساند و به تمام دنیا نشان داده است که در مقابل اعتقادات و مباحث علمی حتی خود را هم نثار کرد.
وی گفت: مطهری تجلی کاملی از استادان خود بوده است و به شکل بسیار زیبا توانست آنچیزی را که استادان بنامش به او آموختند در اختیار جامعه قرار دهد و مطهری به تعلیم و تربیت و معلمی عشق می ورزید و این شور و شعف از کودکی در او نهفته بوده است.
مطهری اظهارداشت: بنده به تمام جوانان و محققین و به خصوص نسل جوان توصیه می کنم که آثار ارزشمند استاد مطهری را مطالعه کنند چون آثار این مرد بزرگ به بسیاری از شبهات پاسخ داده است.
خبرنگار: فریبرز سیفی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.