به گزارش ایرنا، جعفر احمدی روز شنبه در در جلسه بررسی و مرمت جاده های کوهستانی نکا افزود: مناطق کوهستانی شهرستان نکا با وجود تلاش های انجام شده، همچنان از وضعیت نامناسب راههای مواصلاتی رنج می برند.
وی اظهار کرد:‌ در 2 سال گذشته برنامه های مختلف مرمت و بازسازی جاده های روستایی نکا در دستور کار قرار گرفت که در سال 94 با تلاش انجام شده آسفالت 70 کیلومتر راه روستایی نکا با اعتبار 200 میلیارد ریالی در دستور کار قرار گرفت که بخشی از کار انجام شده است و مابقی با تزریق اعتبارات در سال بعد ادامه یافت.
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به اینکه رفع مشکلات و معضلات روستایی از جمله دغدغه های دولت تدبیر و امید در طول بیش از سه سال گذشته بوده است، یادآور شد: در سال گذشته یعنی در سال 95 هم اعتبار 50 میلیارد ریال برای آسفالت 50 کیلومتر از راه روستایی 9 روستای نکا در دستور کار قرار گرفت و همچنان در حال انجام است.
احمدی گفت: وقوع حوادث رانندگی و اتفاق های ناگوار در این محور طی ماهها و سال های گذشته، موجب شد تا رسیدگی به این موضوع و اتخاذ راهکاری برای بازسازی و مرمت جاده‌های مواصلاتی هزارجریب به عنوان یکی از مطالبات مردم منطقه هزارجریب شهرستان نکا در اولویت قرار گیرد.
وی افزود: توجه بیشتر به وضعیت پیچ ها، رفع شیب های طولی و عرضی، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی، محصور نمودن مکان های منتهی به پرتگاه و نصب نیوجرسی از جمله مسائل مهمی است که در این مرمت و بازسازی جاده ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
فرماندار نکا گفت: با توجه به همه تلاش های انجام شده در طول دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی از بخش هزارجریب نکا، همچنان در بهسازی و آسفالت این جاده ها با مشکل روبرو هستیم و باید در این راستا چاره اندیشی شود و مسئولان با دغدغه بیشتری در این بخش وارد شوند.
شهرستان 120 هزارنفری نکا در شرق مازندران واقع است و از 7863 کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار 375 کیلومتر در این شهرستان واقع شده است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.