متاسفانه می‌بینیم که در خیابان‌های ایران تبلیغات محصولات خارجی زبانزد خاص و عام است و شلاق واردات کالای خارجی به گردونه کار وارد شده و متاسفانه بسیاری از کارخانجات زیر ظرفیت اسمی کار میکنند.

به گزارش ایلنا،  دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در نشست  با اعضای خانه کارگر اظهار داشت:‌ علی‌رغم تاکیدات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، اما کارگران ایران هنوز طعم شیرین عدالت را نچشیدند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی که در کشور به قدرت رسیده با نام فقرا،عدالت و شعارهای زیبا پای کار آمد، بیان داشت: اما متاسفانه وقتی به مسند قدرت رسیدند توجه آنچنانی که در شان جامعه کارگری بود، نداشتند.

 این مسئول افزود:‌متاسفانه می‌بینیم که در خیابان‌های ایران تبلیغات محصولات خارجی زبانزد خاص و عام است و شلاق واردات کالای خارجی به گردونه کار وارد شده و متاسفانه بسیاری از کارخانجات زیر ظرفیت اسمی کار میکنند.

 وی با اشاره به اینکه با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌داریم، متذکر شد:‌ قراردادهای موقت کار، جامعه کارگری را فراگرفته است.

دریابیگی با یادآوری تعطیل شدن کارخانه‌ها و اخراج نیروی کار، اظهار داشت:‌90 درصد طلاق‌ها به دلیل اخراج نیروی کار در سطوح مختلف جامعه است و اگر حرف بزنم باید اشک بریزید.

وی با اشاره به بالا بودن سود بانکی، سیاست‌های غلط بانکی و کارگران اخراجی، گفت:‌از هر طرف به جامعه کارگری فشار وارد می شود که اگر اعتقاد و التزام به ولایت فقیه ، خون شهدا و اسلامیت نبود، معلوم نبود که چه پیش می‌آمد.

 دریابیگی خاطرنشان کرد: مسئولی که نمی‌تواند حقوق کارگر را بگیرد در هر سطحی که قرار دارد استعفا بدهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.