معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری گفت : از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هشت هزار مسافر نوروزی در تورهایساری گردی شرکت کردند که در این میان حضور گردشگران خارجی نیز قابل توجه و مهم است .

محمد محبوب با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هشت هزار مسافر نوروزی در تورهایساری گردی شرکت کردند که در این میان حضور گردشگران خارجی نیز قابل توجه و مهم است .

وی افزود: : براساس این سند تازه تدوین شده مرکز استان مازندران تمامی محورهای توسعه ساری بر پایه گردشگری بنا شده است و در مرحله اجرای این سند ، تشکیل کارگروههای تخصصی مورد نظر قرار می گیرد .

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری گفت : از این پس و براساس سند جامع گردشگری ، اجرای تمامی پروژه های شهر ساری با لحاظ کردن مساله گردشگری بنا می شود .

وی با اشاره به تلاش های شهرداری ساری برای برگزاری تورهای رایگان ساری گردی به عنوان بخشی از فعالیت های این نهاد برای معرفی جاذبه های شهر به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تاکنون هشت هزار مسافر نوروزی در این تورها شرکت کردند که در این میان حضور گردشگران خارجی نیز قابل توجه و مهم است .

محبوب ادامه داد : همچنین برنامه های ویژه برای فراهم آوردن شبهای شاد و مفرح برای مسافران نوروزی و شهروندان مازنی در محل برگزاری نمایشگاه صنایع دستی مازندران در پارک ملل ساری برگزار می شود .

محبوب فضاسازی و تبلیغات محیطی، نصب المان‌های نوروزی برگرفته از معماری بومی و محلی، برقراری سه کمپ نورزوی در وردوی‌های شهر ساری، پکیج فرهنگی حاوی ماکت میدان ساعت، نقشه شهر ساری و بروشورهای گردشگری، طراحی دفترچه گردشگری دوزبانه، تهیه کیسه زباله برای خوروهای مسافران و کمپین نه به گرتاب زباله از ماشین را از جمله اقدامات شهرداری ساری برای ایام نوروز برشمرد.

وی افزود: روزانه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در جزیره پارک ملل، اجرای مراسم آیینی همراه با اجرای زنده موسیقی داریم و و محوریت این برنامه با پاسداشت شهدای مدافع حرم است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.