علیجان شمشیربند روز چهارشنبه درگفت وگوبا خبرنگارایرنا افزود: تیم والیبال لیگ برتری عمران ساری تاکنون خوب ظاهر شد و شورای اسلامی شهر نیز وظیفه دارد تا با هماهنگی شهرداری به این تیم کمک مالی بدهد.
وی اضافه کرد : بازیکنان تیم عمران ساری نباید نگران دستمزدشان باشند، قطعا ما از حق و حقوق آنها در کسوت شورای اسلامی شهر دفاع می کنیم و آنها با خیال آسوده در ادامه رقابت های لیگ برتر حضور داشته باشند.
* بودجه 180 میلیاردریالی فرهنگی ورزشی شهرداری ساری
رئیس شورای اسلامی شهرساری گفت که برای سال جاری شورای اسلامی شهر از بودجه پنج هزار و 500 میلیارد ریالی شهرداری حدود 180 میلیارد ریال را برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی اختصاص داد.
شمشیربند افزود : شورای اسلامی به تناسب رشد صعودی بودجه شهرداری ، سالانه برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی در شهر نیز بودجه ها را افزایش داد و شهرداری می بایست این بودجه را در امور مرتبط هزینه کند.
وی کمک به توسعه ورزش محلات، ساخت و توسعه فعالیت های ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره های شهدای محلات را مهمترین رویکرد هزینه ای بودجه فرهنگی و ورزشی اعلام کرد.
وی اضافه کرد:البته ما به طوراخص برای تیم داری درسطح یک رقابت های ورزشی مصوبه ای نداشتیم واگر سازمان عمران شهرداری دراین بخش تیم داری می کند،ما هم به نوبه خودمان کمک خواهیم کرد تا تیم از بحران خارج شود.
تیم عمران شهرداری ساری که نخستین بار رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران را تجربه می کند در16 بازی گذشته دراین رقابت ها با کسب 20 امتیاز دررده هفتم قرار دارد.
این تیم به دلیل پرداخت نشدن دستمزد بازیکنانش مطابق با قرارداد دو جانبه از سوی باشگاه سازمان عمران ساری با مشکل مالی مواجه شد که در کسب نتایج این تیم نیز تاثیرگذار بود به طوری که از پنج بازی نیم فصل دوم این تیم 2 بازی را برد و سه بازی را واگذار کرد.
این تیم در هفته هفدهم عصر امروز چهارشنبه 22 دی ماه میزبان شهرداری اراک است که با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول این رقابت ها قرار دارد.
بازی رفت این 2تیم در اراک با نتیجه سه بر یک به سود عمران ساری خاتمه یافت.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.