به گزارش خبرنگار ایرنا ، رجبعلی وهابی روز شنبه در جلسه مدیریت بحران این شهرستان افزود : هم اکنون 85 درصد از مرغداری های شهرستان به سامانه سوخت دوم مجهز شدند و بقیه نیز باید این کار را انجام دهند.
وی با اعلام این که تدابیر لازم از سوی دولت برای جبران قطعی گاز ترکمنستان از جمله افزایش تولید گاز اندیشیده شده ، گفت که برای پیشگیری از قطعی گاز خانگی مشترکین هم در این شهرستان تمهیدات لازم اتخاذ شده است .
وهابی گفت : مقرر شد تا نانوائی ها ، مرغداری ها ، دامداری ها برای ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند.
وی افزود : هم اکنون طبق گزارش اعلام شده 40 درصد نانوائی ها در این شهرستان به سوخت دوم مجهز شده اند و بقیه هم می توانند برای تحویل کپسول های 50 کیلوئی اقدام کنند.
فرماندار جویبار با اعلام اینکه 21 مدرسه در این شهرستان به سیستم گرمایشی کولر گازی مجهز شده است ، گفت که 60 پکیج شوفاژ کاری در مدارس انجام شده است.
وهابی افزود: طبق گزارش اعلام شده از سوی اداره آموزش و پرورش 2 هزار و 500 لیتر نفت سفید برای این اداره در نظر گرفته شده است تا در مواقع بحرانی نفت به مدارس تحویل داده شود.
فرماندار جویبار در عین حال گفت که برای جلوگیری از افت فشار باید در مصرف گاز مدیریت شود تا مشترکین در زمان کاهش شدید دما با افت و قطعی گاز مواجه نشوند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.