مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نامزدهای مازندرانی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت هشت روز و تا  ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفته آینده مهلت دارند فعالیت های تبلیغاتی خود برای انتخابات را ادامه دهند. 

وی با اشاره به اینکه باید ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات فعالیت های تبلیغاتی متوقف شود، تاکید کرد: تمامی نامزدهای انتخابات موظف هستند راس ساعت هشت صبح پنج شنبه اینده همه فعالیت های تبلیغاتی خود را تعطیل کنند. 

 مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران افزود: هرگونه رفتار و فعالیت تبلیغاتی پس از زمان تعیین شده خلاف مقررات بوده و با آن برخورد قانونی خواهد شد. 

البته گفتنی است که برخی از نامزدهای کرسی مجلس در مازندران پیش تر تبلیغات انتخاباتی خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آغاز کرده بودند که بنا بر اطلاعات رسمی تا کنون حدود ۱۰ پرونده برای متخلفین تشکیل شد. 

یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران برای تعیین ۱۲ کرسی از ۹ حوزه انتخابیه استان روز جمعه ۲ اسفند ماه پیش رو همزمان با سراسر کشور آغاز می شود. 

 بنابر آخرین بررسی و اعلام شورای نگهبان از ۴۱۸ نفری که برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت نام کردند ، صبح امروز با اضافه شدن ۱۸ نفر دیگر به فهرست تایید صلاحیت شدگان در استان ، آمار فهرست رقابت انتخاباتی در مازندران به ۱۷۱ نفر رسیده است.

همچنین برای این دوره از انتخابات در استان مازندران ۲ میلیون و ۴۳۲ هزار نفر واجد شرایط رای دهی هستند. 

در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در مازندران ۷۰ درصد واجدین شرایط رای در پای صندوق های رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق ها ریختند. 

از ۱۲ نماینده حاضر مازندران در مجلس شورای اسلامی حدود نیمی از انها به دلیل انصراف و رد صلاحیت در انتخابات پیش رو حضور ندارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.