رضا نوروزی جعفری روز چهارشنبه در اولین همایش تکریم شهدای حامی و خیرین از ایتام که با عنوان " امواجی از بهشت " در فریدونکنار برگزار شد ، افزود : طرح امواجی از بهشت به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری کمیته امداد ، بنیاد شهید، اداره حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس و اوقاف و امور خیریه با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهداء از شهریور ماه سال جاری آغاز شد.

وی افزود : طرح امواجی از بهشت ما را به جایگاه اصلی خود راهنمایی می کند و این طرح تلفیقی از انفاق نیکوکاران و انفاق ایثار و جان است تا اکرام ایتام ماندگار و خدمات حمایتی شهدا به تصویر کشیده شود.

نوروزی جعفری با اعلام این که کمیته امداد مازندران ۸۰ هزار خانوار را در استان زیر پوشش دارد ، گفت : همه تلاش کارکنان ما ارائه خدمات در بخشهای مختلف به مددجویان است و یقین داریم که با حضور مردم در کارهای خیر، خیرات و برکات زیاد شده و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
 

شهدا همواره منجی هستند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم در این همایش گفت : اجرای هر حرکتی برای حمایت از محرومین و ایتام مورد استقبال حمایت همگانی مردم ما قرار دارد و همه ما در قبال محرومین و ایتام وظیفه ای داریم که باید به آن پایبند باشیم. 

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی افزود : شهدا همواره برای ما منجی بودند و یک سرمایه برای ما هستند و این طرح که با عنوان " یک شهید ، یک یتیم " اجرا می شود و خیران به نام شهدا متکفل یتیمان می شوند در واقع از برکات شهدا است.

وی ادامه داد : ما مدیون شهدا هستیم و باید برای شهدا اقدام به خیر و اهدای صواب داشته باشیم و چه چیزی بهتر از اینکه یک یتیم را  تحت پوشش قرار دهیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه همایش و برنامه هایی با محوریت ایتام باید گسترده تر شود ، گفت: امید است چنین برنامه هایی برای تکریم شهدا و ایجاد فرهنگ انفاق در همه ی استان ها برگزار گردد.

همایش امروز با تولیت کمیته امداد امام حمینی (ره) و بسیج سپاه پاسداران شهرستان فریدونکنار برگزار شد. 

در حال حاضر چهار هزار یتیم، ۱۰ هزار دانش آموز و چهار هزار مستاجر تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.