یوسف نژاد با بیان اینکه بنده هم معتقدم به صندوق تامین اجتماعی دست اندازی شده است،گفت: متاسفانه تعداد نمایندگان حامی کارگر در مجلس محدود است و خیلی از مصوبات به نفع کارگران رای نمی آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر یوسف نژاد در جمع نمایندگان کارگری و بازنشستگی مازندران گفت: یکی از وظایف اصلی نماینده مجلس شنیدن نگرانی ها و دغدغه های مشکلات مردم مستند و منطقی حوزه انتخاباتی مربوطه و انتقال آن به مراجع اجرایی است.

وی اظهار کرد: متاسفانه سوء مدیریت در برخی دستگاه های اجرایی و ناکارآمدی برخی مدیران موجب بروز بعضی نارضایتی ها شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک نکردن دستگاه های مشابه به یکدیگر گفت: متاسفانه بسیاری از مشکلات ما ریشه در عدم حمایت و اتحاد برخی دستگاه های اجرایی هم سو می باشد.

یوسف نژاد در ادامه با بیان اینکه بنده هم معتقدم به صندوق تامین اجتماعی دست اندازی شده است،گفت: متاسفانه تعداد نمایندگان حامی کارگر در مجلس محدود است و خیلی از مصوبات به نفع کارگران رای نمی آورد.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که این دست اندازی به صندوق سازمان تامین اجتماعی به قانون و مقررات تبدیل می شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به اینکه بسیاری از بنگاه های تولیدی در استان با 30 درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند،گفت: در شرایط فعلی اقتصادی حاکم در کشور باید تلاش کرد تا اشتغال موجود را حفظ کرد.

وی افزود: باید تلاش کرد صندوق تامین اجتماعی و هلدینگ شستا به حیاط خلوت دولتی ها تبدیل نشود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.