به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس صالح زاده روز سه شنبه در تجلیل از اصحاب رسانه در شهرستان قائمشهر ، افزود: یکی از الویت‌های بنده در شهرداری قائمشهر اصلاح ساختار اداری شهرداری است که در این راستا درصدد هستم تا اخلاق مداری، پاسخگویی به مردم و سلامت مالی و اداری را مد نظر قرار دهم .

وی با اعلام اینکه حل معضل پسماند و زباله شهری در شهرستان قائمشهر بسیار حائز اهمیت است ، گفت: برای معضل پسماند و زباله شهری  مطالعات و بررسی هایی را انجام دادیم  تا بتوانیم نسبت به راه اندازی کارخانه کمپوست در شهرستان قائمشهر اقدام کنیم .

صالح زاده با اعلام اینکه در نظر داریم تا کارخانه کمپوست با تولید چهار هزار تنی را در قائمشهر راه اندازی کنیم ، گفت که حداکثر زمان اجرایی این طرح  ۱۲ ماهه خواهد بود .

وی با بیان اینکه حل معضل ترافیک شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، ادامه داد : برای اولین بار طرح  جامع ترافیک شهری در شهرستان قائشمهر مورد مطالعه قرار گرفته است.

شهردار قائمشهر با انتقاد براینکه برخی از طرح ها همچون احداث کمربندی ، پارکینگ ها و زیرگدرها در این شهرستان اجرایی نشده است، گفت: احداث کمربندی الغدیر و سه راه شهید مهدوی چندین سال است که به سرانجام نرسیده و اگر این طرح ها به سرانجام می رسید بیش از ۵۰ درصد از ترافیک شهری کاهش می یافت.

صالح زاده با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی هم می تواند به رفع مشکل ترافیک شهری در قائمشهر کمک کند، افزود: متاسفانه یکی از پارکینگها در شهرستان قائمشهر به خاطر پنج دهنه مغازه چندین سال است که راه اندازی نشده باید با چاره اندیشی به این موضوع هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی این پارکینگ اقدام کنیم .

وی از انعقاد قرارداد پارکینگ ۵۵۰ تایی در این شهرستان خبر داد و گفت که به زودی پارکینگ طبقاتی ۵۵۰ تایی با مالکیت شهرداری در هسته مرکزی شهرستان قائمشهر احداث خواهد شد.

۷۳۳۴/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.