احمد حسین زادگان در این نشست با بیان این که بروکراسی زائد مانع از دستیابی به توسعه است، تصریح کرد: موانع تولید با همکاری بخش دولتی و خصوصی رفع خواهد شد. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،استاندار مازندران در نشست با کارآفرینان و سرمایه گذاران فعال مازندران در مجتمع دنیای آرزوی ساری، گفت: علی رغم اینکه ما همه لوازم توسعه را در کشور داریم اما به دلیل حضور نمایشی بعضی از این لوازم و بوروکراسی زائد و فسادآور، از توسعه یافتگی فاصله داریم، چرا که بروکراسی زائد مانع از دستیابی به توسعه است.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه مفهوم و ابعاد اقتصاد مقاومتی هنوز بدرستی درک نشده است، افزود: تنها به برگزاری جلسات و همایش های متعدد بسنده کردیم و از کند و کاو صحیح دور شدیم و اقتصاد مقاومتی که درون زا، برون نگر، متکی به خود و حمایت از کار آفرین است، را از یاد بردیم. وی با تاکید بر همراهی و مشارکت تخصصی سازمان های مردم نهاد با بخش دولتی، خاطرنشان کرد: آسیب شناسی موانع توسعه اقتصادی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و راه های برون رفت از آنها با چنین همکاری قطعا میسر است.

استاندار مازندران با قدردانی از کارآفرینان دغدغه مند استان، گفت: با همیاری بخش خصوصی و دولتی و دسته بندی مشکلات و موانع، در راه غلبه بر آنها موفق خواهیم شد.

استاندار مازندران، شکل گیری کارگروه مشترک سرمایه گذاران و کارآفرینان مازندران را برای سرعت بخشیدن به امور کارآفرینان لازم و ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: برای توسعه مازندران بزودی این کارگروه گردهم می آیند تا با تدبیر اقتصادی موانع تولید را از میان بردارند.

در راستای پیشنهاد استاندار، در خصوص تشکیل فعالیت انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران مازندران بحث و بررسی لازم صورت گرفت.

فعالان تولیدی مازندران هم برای پایداری تولید در شرایط اقتصاد مقاومتی تسهیل شرایط را خواستار شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.