به گزارش خبرآنلاین لرستان، این مجتمع آموزشی که دارای 6 کلاس درس،اتاق مشاوره، آزمایشگاه مجهز می باشد در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و حتی دبیرستان نیز حدود 28 سال است مشغول فعالیت آموزشی و تربیتی می باشد.

70 نفر کادر آموزشی و اداری به دانش آموزان خدمات ارائه می دهند
موسس این مجتمع که خود کارآفرینی نمونه در حوزه آموزشی می باشد در خصوص تعداد نیروی انسانی شاغل در مجتمع گفت: حدود 70 نفر کادر اداری و آموزشی مشغول ارائه خدمات به دانش آموزان هستند و تمام سعی و تلاش بر این بوده که افراد کاربلد و متخصص حوزه آموزشی را بکارگیری نماییم و خوشبختانه به این مهم نیز رسیدیم.


نادر ساکی رمز ماندگاری معلمین در مجتمع آموزشی را تنها عملکرد آنها عنوان کرد و افزود: تنها معیار و شاخصی که موجب میشود کادر آموزشی همکاری مستمری با آموزشگاه داشته باشند عملکرد آنها در طول سال تحصیلی است و در این خصوص براساس ارزیابی سالانه و نظرسنجی از خانواده های دانش آموزان که خیلی مهم است در خصوص جذب و همکاری معلم تصمیم گیری خواهد شد.

مجتمع آموزشی غیردولتی معلم نمونه شهر خرم آباد

 

عدم دریافت هیچگونه هزینه جانبی از دانش آموز


وی به میزان شهریه نیز اشاره کرد و گفت: در این مجتمع این ادعا را داریم که هیچ هزینه جانبی از دانش آموز دریافت نمیشود و فقط شهریه ای را که در زمان ثبت نام دریافت می کنیم ملاک ما برای کلیه برنامه های سال است و هرگونه برگزاری کلاس فوق العاده و برگزاری سایر برنامه ها و کلاسهای فوق برنامه و برگزاری اردوههای تفریحی و آموزشی بر عهده مجتمع است و والدین در این خصوص هیچ تعهدی نداشته و هزینه ای از آنها دریافت نمیشود.


موسس مجتمع معلم با بیان اینکه مجتمع معلم بشدت انتقاد پذیر بوده اظهار کرد:یکی از رویکردهایی که همواره مورد تاکید ما به مدیر و معلمین بوده مشارکت و سهیم بودن والدین در نحوه تحصیل دانش آموزان است بدین جهت هرگونه نقد و پیشنهادی که ازسوی والدین به مجتمع می رسد با دقت بررسی شده و اگر قصوری از ناحیه کادر آموزشی و اداری مجتمع سر زده باشد با دیده منت پذیرا هستیم و این چنین پیشنهادات را در اولویت اجرا خواهیم گذاشت.

دانش آموزانی که خود معلم میشوند

ساکی در ادامه به سطح علمی تدریس در مجتمع معلم اشار کرد و تصریح کرد: ما در حوزه آموزشی سرمایه گذاری موثری انجام دادیم تا به سطح علمی آموزشی بالا دست پیدا کنیم در خصوص سطح علمی با افتخار باید اعلام کنم دانش آموزانی که در این مجتمع فارغ التحصیل میشوند برخی های آنها هم اکنون بعنوان معلم در کلاسها حاضر میشوند و تدریس می کنند و این بار علمی است که در دوران دانش آموزی در همین مجتمع به آنها منتقل شده است.

موسس مجتمع معلم در پایان به والدین دانش آموزان این اطمینان را داد که می توانند بدون هیچ دغدغه ای در مورد کیفیت آموزشی و تربیتی به مجتمع آموزشی غیردولتی معلم خرم آباد اعتماد کنند.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 995037
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.