به گزارش خبرنگار ایرنا عباس گودرزی روز شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری تصاویر ارسالی برای مردم باید تصویر تلاش و پیگیری مستمر باشد.
وی با بیان اینکه ملت ایران با تمام مشکلات به انقلاب اسلامی وفادار هستند، گفت: مردم پای اصول و مبانی فکری انقلاب هستند و وظیفه مسئولان در این شرایط سنگین تر است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس با تاکید بر اینکه از مدیران انتظار تلاش بیشتری می رود، افزود: اگر جنگ اقتصادی برای ایران رقم خورده است باید لوازم و تجهیزات نیز متناسب با این جنگ فراهم شوند.
وی اظهار داشت: همه باید مانند دفاع مقدس رفتار عمل کنند؛ اولویت ها لحاظ شوند و به مسائل فرعی پرداخته نشود.
گودرزی درخصوص 2 شرکت داروسازی اکسیر و داملران در بروجرد گفت: این 2 طرح تنها آبروی صنعتی بروجرد هستند و باید به طور ویژه مساعدت شوند.
وی با بیان اینکه در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم بروجرد، 12 سال پیش این طرح مطرح شد، اظهار داشت: روحیه انقلابی به معنی کوتاه کردن مسیر خدمت به مردم است.
وی افزود: امروز کسی می خواهد مجوزی بگیرد باید چندین روز وقت خود را برای این کار بگذارد، واقعا دستگاه ها در پاسخگویی به ارباب رجوع کوتاهی می کنند.
گودرزی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد کار خوبی است اما باید خوب هم انجام شود، سرمایه گذار باید ضوابط را هم رعایت کند.
وی افزود: رئیس بانک مرکزی رفت، اما حالا کسی از او نمی خواهد که بیاید در مورد وضعیت بازار ارز پاسخ بدهد، وزیر اقتصاد را استیضاح کرده ایم به خاطر سیف، سیف رفت و همه چی تمام شد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شهرداران قبلی این شهر گفت: شهرداران قبلی شهر بروجرد را نابود کردند اما کسی پاسخگو نیست.
7274/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.