رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : تجهیزات ورزشی شامل فوتبال دستی ، میز تنیس ، دارت ،صفحه شطرنج وتشک تاتامی به روستاهای مورانی ، واشیان ، هلوش ، پاعلم ، سراب حمام ، گل گل و به انتخاب بخشدار معمولان یکی از روستاهای این بخش ارسال شد.
علی محمد نورعلی وند افزود: این تجهیزات ورزشی با اعتبار 500 میلیون ریال با هدف توسعه ورزش روستایی ، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و پربار کردن اوقات فراغت جوانان تهیه و در اختیار سالن های ورزشی در این روستاها قرار گرفته است.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: تجهیز سالن های ورزشی در روستاها موجب غنی سازی اوقات در مناطق محروم می شود و تقویت ورزش در روستاها زمینه ساز کشف استعدادها و قهرمان پروری است.
سید حمیدرضا کاظمی افزود: برخورداری از امکانات لازم در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات ورزشی که امری مهم برای شکوفایی استعدادهای جوانان است از مسایلی است که فراهم کردن آن از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می کند.
فرماندار پلدختر به نقش مهم فرهنگ ورزش در روستاها اشاره کرد و گفت: توسعه ورزش ، سالن ها و امکانات ورزشی در روستاها باید مورد توجه بیش از پیش قرارگیرد که این امر نیازمند سرمایه گذاری است و دولت از آن حمایت می کند .
نعمت الله دستیاری افزود:توسعه سالن های ورزش روستایی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ورزش در روستاها دارد، افزود: برای تجهیز سالن های ورزشی در روستاها تا جایی که توان و امکان دارد تلاش می شود تا جوانان و نوجوانان با استفاده از این امکانات و غنی سازی اوقات فراغت خود از آسیب های احتمالی و انزوا مصون بمانند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.