به گزارش ایرنا علی رستمیان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس سازمان امور استخدامی در سالن همایشات استانداری برگزار شد ، اظهار داشت: در بحث بهداشت و درمان و در برخی بیمارستان ها در تمام بخش ها کمبود نیروی انسانی وجود دارد بطوریکه حتی کمبود نیروی خدماتی و نگهبان هم احساس می شود.
وی ادامه داد: در سازمان جهاد کشاورزی هفت اداره در شهرستان های سلسله و دلفان تعطیل شده و حتی نگهبان هم ندارند همچنین سایر ادارات هم وضعیت مناسبی برخوردار نیستند.
رستمیان ادامه داد: می دانیم که 90 درصد اعتبارات دولت صرف امور جاری می شود اما در برخی از استان ها به ویژه لرستان کمبود نیروی انسانی مشکلاتی برای خدمات رسانی به مردم شده است.
وی با بیان اینکه استاندار لرستان به خوبی از ظرفیت نمایندگان استفاده می کند ، گفت: کمیته ای برای نظارت طرح های استان تشکیل شده که اقدامات موفق در آن صورت گرفته است.
وی افزود: گاه اتهاماتی به مدیران وارد می شود که آرامش جامعه را به هم می زنند حال آنکه کشور اکنون نیازمند وحدت است و تزریق روحیه یاس و
ناامیدی از طریق برخی تریبون ها کار نا درستی بوده و نباید تلاش و اقدامات نظام نادیده گرفته شود.
رستمیان ادامه داد: مدیری که وارد لرستان می شود نیازی به نصب بنر خوش آمدگویی و دادن سوغاتی های گران قیمت نیست و برای عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی باید وحدت داشته باشیم.
وی بیان کرد: تفاوت در پرداخت ها در دستگاه های مختلف نیازمند اصلاح است.
7274/3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.