به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این جلسه که به ریاست دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه احادیثی را به نقل از امام جعفر صادق(ع) در خصوص کلام نیک و تاثیر آن در زندگی و خانواده عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هادی گراوند دبیر جلسه، دستور کار این جلسه را قرائت کرد.

در همین راستا گزارش عملکرد ستاد اقامه نماز دانشگاه در سال گذشته ارائه شد. طرح ارمغان مهر در مراکز درمانی و بیمارستانها از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود که طی آن برنامه های فرهنگی در این مراکز با نظارت نماینده دفتر رهبری دانشگاه به اجرا در می آیند.

همچنین در این جلسه آخرین وضعیت نمازخانه ها در واحدهای تابعه دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این جلسه بر نقش متولی و دبیر ستاد اقامه ی نماز در اجرای بهتر برنامه ها تاکید کرد. وی عنوان کرد: از زحمات حجت الاسلام والمسلمین گراوند دبیر ستاد اقامه نماز به خاطر زحماتی که در طی چند سال اخیر متحمل شده اند تشکر می کنم. دکتر ساکی گفت: احداث مسجد الغدیر در محوطه ی ستاد دانشگاه از اقدامات بایسته بود که با حمایت مادی و معنوی وزارت بهداشت و سازمان های ذیربط احداث شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: از اعضای ستاد اقامه نماز انتظار داریم جهت برپایی باشکوه تر نماز و ترویج فرهنگ آن در بین پرسنل از هیچ تلاشی مضایقه نداشته باشند.

گفتنی است در این جلسه معاونین درمان و فرهنگی دانشجویی دانشگاه، مدیران فرهنگی،منابع انسانی،مالی، پژوهش، مجمع خیرین سلامت،تجهیزات پزشکی، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از فعالین فرهنگی دانشگاه حضور داشتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 941592
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.