به گزارش خبرنگار یارنا، قدرت الله فلاح نزاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه الشتر با بیان اینکه 74 طرح در زمینه عمرانی و هفت طرح در زمینه کشاورزی به بهره برداری می رسد افزود: طرح شاخص شهرستان سلسله یک قطعه 12 کیلومتری از چهارخطه خرم آباد به فیروزآباد بود که با حضور وزیر دادگستری، استاندار و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید که نقش مهمی در رشد و توسعه شهرستان می تواند داشته باشد.
وی اظهار کرد: در بخش راه نیز شاهد آسفالت 15 روستای شهرستان با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری ها بودیم که برای آسفالت آنها مبلغ 20 میلیارد ریال هزینه شد.
فرماندار سلسله با اشاره به تعیین تکلیف مجتمع پرورش ماهی دوآب، عنوان کرد: این طرح یکی از طرح های بلاتکلیف شهرستان بود که پس از سالها تعیین تکلیف و به یک سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد.
وی افزود: این طرح در شیوه سنتی 750 تن و در شیوه مکانیزه می تواند حدود یکهزار و 500 تن به ظرفیت تولید ماهی شهرستان بیافزاید و با شروع به کار این واحد، ظرفیت تولید ماهی شهرستان از سه هزار و 500 تن در سال می تواند به پنج هزار تن افزایش یابد.
فلاح نژاد همچنین با اشاره به بلاتکلیفی چندساله شهرک صنعتی شهرستان، گفت: خوشبختانه این طرح نیز قرار است به سه سرمایه گذار برای احداث واحدهای نیروگاه برق خورشیدی، واحد فرآوری شکر از چغندرقند و واحد نورد فولاد در مقیاس کوچک واگذار شود که به طور قطع نقش مهمی در افزایش اشتغال و تولید شهرستان خواهد داشت.
وی با اشاره به وجود امنیت بالا در شهرستان سلسله افزود: شهرستان سلسله یکی از امن ترین شهرستان های استان و حتی کشور است و مردم شهرستان پایبند به نظام و ولایت هستند و این بهترین فاکتور برای رشد و توسعه است.
فرماندار سلسله با دعوت مردم شهرستان به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام و رهبری و انقلاب توطئه های استکبار جهانی را بار دیگر خنثی می کنند.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.