به گزارش ایرنا عباس شرفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی راه‌محورهای اصلی و شریانی لرستان باز بوده و راهداران در آماده‌باش کامل قرار دارند اظهار کرد: در حال حاضر علیرغم تداوم بارش برف، تردد در همه جاده های اصلی و شریانی استان لرستان برقرار و هیچگونه انسداد محوری مشاهده نشده است.
وی افزود: همزمان با بارش نزولات جوی به‌ویژه برف در برخی نقاط استان لرستان که از عصر دیروز آغاز شده است یکصد و 47 نیروی راهدار در سطح جاده‌ها، گردنه‌ها و نقاط برفگیر استان مستقر و با استفاده از 92دستگاه ماشین‌آلات کار برفروبی و بازگشایی جاده ها را برعهده دارند.
شرفی گفت: به‌طور میانگین ارتفاع برف در محورهای خرم‌آباد-سپیددشت، ازنا-شازند، ازنا-الیگودرز و خرم آباد-بروجرد هفت تا 10 سانتی متر، آزادراه خرم آباد- پل زال پنج تا هفت سانتی متر و در محورهای بروجرد- اراک، نورآباد- هرسین-نهاوند، خرم آباد- الشتر- نورآباد و بروجرد – اشترینان- ملایر به 15تا20سانتی متر رسیده است.
به گفته وی با توجه به تداوم بارش برف، برخی جاده های روستایی هنوز برفروبی نشده و تلاش اکیپ‌ها برای برقراری تردد روان در این محورها ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به هموطنان توصیه کرد: ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
/6060/٣٢١٠
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.