سرهنگ علی احمد فیض الهی عصردوشنبه دریادوراه 90 شهید محله ابراهیم آباد بروجرد که در مسجد امام محمد باقر(ع) با اشاره به اینکه داعش یک گروهک تروریستی ساخته دست استکبارجهانی وصهیونیست ها بود، برگزارشد، افزود: مدافعان حرم با نام ائمه اطهاروارد معرکه جنگ با داعش شدند و توانستند با یاری خداوند متعال افتخاری بزرگ برای شیعیان درجهان به دست آوردند.
به گفته وی شکست داعش درمنطقه، شکست استکبار جهانی و صهیونیست ها بود.
فرمانده تیپ 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نقش اصلی پیروزی مقاومت اسلامی درعراق و سوریه بر دوش رهبرمعظم انقلاب بود که با رهنمودهای پیامبرگونه خود مقدمات پیروزی جبهه مقاومت را فراهم کرد.
سرهنگ فیض الهی اضافه کرد: شکست گروهک تروریستی داعش واعلام پایان عمراین شجره خبیثه توسط سپاه اسلام یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان واقعی و پیرو اسلام ناب محمدی(ص) بود که بسیاری از توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اسرائیل را در منطقه خنثی کرد.
وی ادامه داد: پیروزی برگروهک های تکفیری و تروریستی داعش درمنطقه به برکت خون شهدای مدافع حرم به دست آمد وهمه کسانی که دراین راه رزمندگان مدافع حرم را یاری کردند دراین پیروزی بزرگ سهیم هستند.
فرمانده تیپ 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: بسیجیان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریدند که این حماسه ها دردفاع ازحرم ائمه اطهاردرعراق و سوریه تکرارشد وثابت کردند که همیشه از ارزشهای انقلاب به خوبی دفاع می کنند.
سرهنگ فیض الهی اظهار کرد: بسیجیان انقلاب اسلامی که متشکل ازآحاد مختلف مردم ایران هستند در زلزله اخیر کرمانشاه به فرمان رهبری به صحنه امدند و با کار جهادی خدمات شایسته ای به زلزله زدگان ارائه دادند و تا پایان اسکان دائم آنها درکنارشان خواهند ماند.
وی اضافه کرد: بسیجیان همواره گوش به فرمان ولی امرمسلمین جهان هستند و برای دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب با جان و دل آماده هستند وتا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.
فرمانده تیپ 24 بعثت نیروی زمینی سپاه با اشاره به توطئه های فراوان دشمن برای نفوذ درداخل بدنه انقلاب و نظام گفت: دشمن با ساماندهی گروهک های ضد انقلاب تلاش دارد تا در بدنه نظام نفوذ کند و با ایجاد اختلاف بین اقشارمختلف مردم و مسئولان ضربات خود را به ایران اسلامی وارد کند.
سرهنگ فیض الهی با بیان اینکه ملت ایران باید هوشیار باشند و فریب نیرنگ های دشمن را نخورند ادامه داد: دشمن امروزبا تبلیغات مسموم رسانه قصد ایجاد اختلاف بین ارتش و سپاه و دیگرارکان نظام وانقلاب را دارد که باید با هوشیاری این توطئه دشمن را نیزخنثی کنیم.
وی بیان کرد: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و رهنمودهای پیامبرگونه ایشان را با جان و دل انجام دهیم که پیروزی انقلاب درمواجهه با دشمنان را تضمین خواهد کرد.
به گزارش خبرنگارایرنا، یادواره 90 شهید محله ابراهیم آباد بروجرد با حضوراقشارمختلف مردم، خانواده معظم شهدا، فرمانده هان سپاه و بسیج درمسجد امام محمد باقر(ع) بروجرد برگزار شد.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.