به گزارش ایرنا مجتبی بیرانوند دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر افزود: رتبه استان لرستان در بحث مصرف مواد مخدر و آلودگی تک رقمی است که نشان دهنده مشکلات زیاد موجود در این زمینه می باشد.
وی اظهار کرد: مواد مخدر با سرعت زیادی در بین جوانان شیوع پیدا می کند حال آنکه سرعت مبارزه با آن کم است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: متاسفانه در برخی موارد آمار و ارقام با ترس از به خطر افتادن موقعیت درست اعلام نمی شود و با عملیات های میدانی همخوانی ندارد گرچه اگر این آمار درست اعلام شود می توان با برنامه ریزی درست و مناسب به مبارزه با مواد مخدر پرداخت.
وی افزود: طبق یک آمار 40 نقطه استان لرستان، آلوده اعلام شده است حال آنکه در سفر به 2 شهرستان لرستان مشخص شد که بیش از 50 منطقه آلوده در این شهرستان ها وجود دارد.
بیرانوند گفت: شهرستان پلدختر به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی و با توجه به آمار کشفیات نیروی انتظامی در این شهرستان از این موضوع رنج می برد.
وی افزود: براساس مطالعات انجام شده راهی جز این نیست که همه مردم و دستگاه ها پای کار باشند و این امر مستلزم حضور شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار کرد: باید مبارزه با خرده فروشان نه در یک مرحله بلکه به صورت جدی و به طور مستمر صورت گیرد تا نقاط آلوده پاکسازی شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.