به گزارش خبرآنلاین لرستان، مصطفی امانی پور  مدیر کل ثبت احوال لرستان دراین جلسه گفت: برای بهتر شدن و آگاهی بیشتر مدیران و کاردانهای فنی دفاتر کلاس های آموزشی را هرچند وقت یکبار در اداره کل برگزار میکنیم و انتظار داریم که مشکلات بوجود آمده در دفاتر خود را هرچه سریعتر برطرف نمایند.

وی همچنین بیان داشت:  مسئولت احراز هویت در دفاتر پیشخوان بر عهده مدیر فنی دفاتر پیشخوان می باشد و در این زمینه باید نهایت دقت را داشته باشند که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل در خصوص احراز هویت انها باید پاسخگو باشند.

امانی پور در ادامه جلسه گفت:  بر اساس گزارشات واصله بعضی از دفاتر هم کد پستی تکراری دارند و هم شماره تلفن های تکرای که پس از تاکید بر جلوگیری از بوجود آمدن اینگونه مشکلات گفتند نه تنها با مسئولین دفاتر برخورد قانونی خواهد شد بلکه جلوی فعالیت آنها گرفته خواهد شد چون این مسئله باعث می شود کارتها ی زیادی در انتظار متقاضی بمانند و صاحبان آنها از آمدن کارتهای خود بی اطلاع باشند.

مدیر کل ثبت احوال لرستان افزود: بازرسان اداره کل همیشه بازدید ها را از دفاتر پیشخوان ثبت احوال در سراسر استان انجام خواهند داد و گزارشات خود را اعلام می نمایند و اگرهر کدام از دفاتر مشکلی داشته باشند باید آنها را در اسرع وقت بر طرف نمایند چون ما حقیقتا در خدمت به مردم با کسی تعارف نداریم و برابر بخشنامه با دفاتر برخورد خواهیم کرد.

 رئیس انجمن دفاتر پیشخوان لرستان  نیز ضمن تشکر از مدیرکل ثبت احوال و مجموعه وی به خاطر همکاری با دفاتر  گفت:ثبت احوال لرستان یکی از بانظم ترین اداراتی است که ما با آنها کار می کنیم و این نظم کاری آنها به طبع باعث شده که ما هم در ارائه خدمات ثبت احوال منظم باشیم که این نظم و انظباط کاری باعث سهولت در ارائه خدمات و کم شدن اشتباهات کاری خود ما شده است .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 734719
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.