به گزارش خبرآنلاین لرستان، حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار به اصحاب رسانه بیان داشت:حقیقتاً رسانه ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای نظام دارند. وی که همچنین ریاست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان را نیز بر عهده دارد به موضوع جلسه و عملکرد مجموعه صنعت آب و برق در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بحث نامگذاری تاسیسات به نام مبارک شهدا، برگزاری مراسمات تکریم و تجلیل از ایثارگران، حضور در منازل شهدا و دیگر برنامه های تقویمی ابلاغی، اقدامت مناسبی صورت گرفته و در نظر داریم این وضعیت را به سمت مطلوب تر سوق دهیم.

در ادامه این جلسه رضا رحیمی نسب دبیر شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: باید خالصانه از خدمات وزارت نیرو به قشر ایثارگران تقدیر ویژه نمود که در تمامی برنامه های این حوزه پیشقدم بوده اند و بایستی این تلاش را مضاعف کنیم تا بیشتر به این عزیزان خدمت کنیم.

وی تاکید نمود: هدف از حضور در این جلسه تقدیر از وزارت خانه ها و استان های برتر در حوزه خدمت رسانی به خانواده ایثارگران می باشد و خدا را شاکریم که وزارت نیرو می تواند یکی از این دستگاه ها باشد.

رحیمی نسب افزود: بایستی تلاش کنیم عزیزانی که عضو خانواده شهدا هستند در صورت داشتن شرایط علمی و تخصصی در جایگاه های مدیریتی استفاده شوند و امیدواریم که این موضوع سرلوحه برنامه های مدیران قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717282
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.