به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی صنعتگران با بازارهای جدید مالی و نحوه حضور واحدهای صنعتی در فرابورس و بور س کالا و روش های جدید تامین مالی می باشد.
وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی تامین مالی واحدهای صنعتی را یکی از اولویت های خود می داند و در این راستا خدمات حمایتی خود را جهت آشنایی مدیران و مشاورین با نحوه ورود به بازارهای جدید مالی از طریق واگذاری سهام آغاز کرده است.
رازانی گفت: این دوره آموزشی طی یک روز و به مدت 8 ساعت جهت صنعتگران شهرک صنعتی بروجرد برگزار شد.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد 19 نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.
وی گفت: در کشورهای توسعه یافته صنعتی بانک ها یکی از روش های تامین منابع مالی محسوب می شوند و این کشورها راهکارهای دیگری چون بورس، فرابورس، بورس کالا، نهادهای تامین سرمایه و.... را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.

بختیار رازانی اظهار داشت: همچنین واحدهای صنعتی که تمایل جهت ورود به این حوزه را دارند می توانند به واحد صنایع کوچک شرکت مراجعه و درخواست خود را جهت ارائه مشاوره های لازم ارائه کنند.

 

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 705948
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.