به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: لرستان از جمله استان هایی است که بیشترین رشد را در رای به ریاست جمهوری نسبت به دور قبل داشته است.
وی اظهار کرد: انتخابات اخیر مانند همیشه فرصت تعالی سیاسی، اجتماعی و ... در کشور و استان بود که زمینه ساز اقتدار کشور و نظام شد.
استاندار لرستان افزود: پارسال پیش بینی 37 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده بود که این رقم در عمل به بیش از 41 هخزار میلیارد ریال رسید.
وی گفت: سال ۹۵ با برگزاری ۱۷۲ جلسه ستاد تسهیل تولید بیش از ۷۷۸ مصوبه ی اجرایی یکی از استانهای موفق کشور بودیم.
وی با بیان اینکه بیش از 140 واحد راکد در ستاد احیای ظرفیت های راکد استان در سال ۹۵ احیا شد، افزود: سند اشتغال و تولید لرستان با برش خاص شهرستانی در تمام شهرستان ها به مرحله ی اجرا وارد شده است.
استاندار لرستان اظهار کرد: سرمایه گذاری بزرگ در نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سد رودبار، آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی خرم آباد، لاستیک سازی لرستان با بیش از 10 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری، انجام مراحل نهایی شروع تولید در فولاد ازنا، آماده شدن مجتمع تولیدی مرغ ماهان، تعیین تکلیف و شروع عملیات اجرایی سدهای آبسرده بروجرد و تاج امیر نور آباد، قرار گرفتن در آستانه شروع عملیات اجرایی سد معشوره و ... از جمله اقدامات و دستاوردهای دولت در استان لرستان می باشند.
این خبر تکمیل می شود...
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.