به گزارش ایرنا،محمدباقر فهیم نیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین بازدیدها مربوط به جاذبه های طبیعی منطقه دره اسپر و روستای عمارت ،پل تاریخی چالانچولان و جاذبه های دست ساز از جمله پارک آزادگان و پارک جنگلی بحرین بوده است.
وی با بیان اینکه بازدید از جاذبه های گردشگری دورود نسبت به مدت مشابه سال گذشته 105درصد رشد داشته است افزود: امسال برغم نامساعد بودن شرایط جوی و بارش باران ، استقبال مسافرین نوروزی جهت بازدید از مناطق دیدنی شهرستان دورود بی سابقه بود.
فهیم نیا با بیان اینکه در مجموع تعداد سه هزار نفر توسط تور گردشگری با جاذبه های شهرستان دورود آشنا شدند اضافه کرد:مسیر دریاچه گهر،تالاب ازگن،تنگ عزیزآباد،آبشار حشوید،سد مرووک،سراب داریاب،روستای چمنار،دره اسپر و آبشار ازنادر از جمله جاذبه هایی بود که در تور گردشگری به مسافرین معرفی شد.
وی اظهار داشت: در این ایام تعطیلات نوروز امسال 50هزار و 162 نفر نیز در شهرستان دورود اقامت داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 131درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد:برگزاری نمایشگاه نوروزی صنایع دستی،غرفه عکاسی با لباس محلی و معرفی طبیعت شهرستان دورود با 43 غرفه با همکاری شهرداری از دیگر اقدامات صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروزی امسال بود.
7268/6060
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.