نعمت اله دستیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستگاههای خدمات رسان این شهرستان از روز گذشته که بارش های شدیدی را دراین منطقه شاهد بودیم با تمام امکانات در حالت آماده باش قرار دارند.
وی افزود: میزان بارش باران در شهرستان پلدختر 30 میلی متر گزارش شده و سامانه بارشی مستقر در جو استان لرستان تا ظهر دوشنبه ادامه خواهد داشت.
به گفته وی هم اکنون تمام محورهای ارتباطی این شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.
فرمانده انتظامی پلدختر نیز گفت: ارتقای امنیت اجتماعی، خدمات رسانی شبانه روزی ،ایجاد آرامش و آسایش و تکریم ارباب رجوع از اهداف ایستگاه های نوروزی پلیس در این شهرستان است.
سرهنگ صفر عبدالوند درحاشیه بازدید از ایستگاه نوروزی پلیس در پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه ها با یاد و به نام شهدای نیروی انتظامی و در جهت خدمت به هموطنان و مسافران نوروزی بر پا شده است.
وی افزود: چهار ایستگاه که در ورودی شهرهای پلدختر و معمولان مستقر هستند در ایام نوروز خدمات انتظامی ، مشاوره ای و راهنمایی به مسافران نوروزی ارایه می دهند.
فرمانده انتظامی پلدختر به تعامل مطلوب پلیس با سایر دستگاه های خدماتی اشاره کرد و گفت: پلیس با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده برای این ایام تمام تلاش خود را برای رفاه حال مسافران نوروزی به کار خواهد گرفت.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی **انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.