به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که در محل اداره آموزش و پرورش برگزارشد افزود: نحوه آموزش در مدارس دارای نقاط ضعف بوده و باعث افت تحصیلی دانش آموزان شده و این مسئله نیزخاص شهرستان بروجرد نبوده و یک مسئله کشوری است که باید بررسی و اصلاح شود.
به با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های حاشیه ای در مدارس فراوان است که وقت برنامه های آموزشی را تحت تاثیر قرار می دهد اظهار کرد: برای اجرای این برنامه ها در برخی مدارس خاص بروجرد رقابت به وجود آمده است.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش با تشکیل کمیته ویژه در حوزه ارتقا آموزش در مدارس سخت گیری بیشتری انجام دهد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به ایام فاطمیه گفت: در ایامی که به یاد و نام ائمه اطهار می باشد باید تلاش کنیم که دانش آموزان با سیره و روش اهل بیت آشنا شوند و راه وروش آنها را الگوی خود در زندگی قرار دهند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش شهرستان در زمینه تغییر کاربری فضای های مازاد اقدام کند و کار فروش املاک بدون استفاده را ازطریق مزایده انجام دهد.
علی کورانی فر افزود: و اقدامات لازم را نیز برای اجرای طرح ها در املاک مازاد انجام داده تا مشکلی به وجود نیاید.
به گفته وی یکی از وظایف مهم شورای آموزش و پرورش برنامه ریزی برای ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس است.
فرماندار بروجرد اظهار کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید سطح کیفیت آموزشی در مدارس را بالا برده و برای رسیدن به این مهم برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه لازم است.
کورانی فرادامه داد: با توجه به بازسازی ومرمت فوری دبیرستان امام خمینی(ره) 2میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص داده شده است.
وی اضافه کرد: بازسازی این بنای تاریخی باید در زمان معین انجام شود و در این راستا نیز باید پیگیری لازم از طریق آموزش و پرورش انجام شود.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: برای بالا بردن سطح کیفی آموزش در مدارس شهرستان جلسات متعددی با مدیران ومعلمان برگزار شده است.
جمشید ابوالفتحی افزود: برای بالا بردن سطح یادگیری و ارتقا آموزش در مدارس کلاس های کنکور برای مقطع متوسطه دوم در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش اعضای جلسه به بررسی دستور کار جلسه و تصمیم گیری دراین راستا پرداختند.
/7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.