حسینعلی رفائی افزود :سه هزار و 318 مورد امدادرسانی در بهمن ماه در این مرکز انجام شده است.
وی ادامه داد :اورژانس هوایی با 2 بالگرد مستقر در شهرهای خرم آباد و الیگودرز به بیماران مختلف در مناطق سخت گذر خدمات رسانی می کند.
به گفته وی اورژانس هوایی لرستان از زمان راه اندازی از سال ۹۳ تاکنون بیش از 500 ماموریت پروازی در مناطق مختلف به بیش از یک هزار بیمار امداد رسانی شده است.
برای راه اندازی اورژانس هوایی لرستان ۳۰میلیارد ریال هزینه شده است .

**رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان گفت: سه واحد صنفی متخلف در شهرستان خرم آباد با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 364 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رضا صفی خانی افزود: در بازرسی های از واحدهای صنفی ، 2 واحد مزون عروس در شهرستان خرم آباد به علت گرانفروشی در اجاره لباس عروس ، متخلف شناخته شدند و پرونده تخلفاتی این 2واحد به میزان 109میلیون و 700هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی ادامه داد: همچنین یک واحد پخش لوازم آرایشی و بهداشتی به علت نگهداری و عرضه کالای قاچاق متخلف شناخته شد و به میزان 254میلیون و 650هزار ریال جریمه و به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

**مدیر جدید آموزش و پرورش معمولان معرفی شد
با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان سید منصور شاهرخ وندی به عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش معمولان پلدختر منصوب و معرفی شد.
در آیینی با حضور فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، سید منصور شاهرخ وندی به عنوان مدیر آموزش و پرورش معمولان معرفی و از زحمات و تلاش های بی دریغ ذبیح اله عصمتی مدیر سابق این اداره قدردانی شد.
ذبیح اله عصمتی نزدیک به دو سال و هفت ماه مسوولیت اداره آموزش و پرورش معمولان را بر عهده داشته است .
سید منصور شاهرخ وندی دارای مدرک تحصیلی دکترای جغرافیا و سابقه تدریس در آموزش‌وپرورش و دانشگاه لرستان را در کارنامه خود دارد.

** مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: پزشکی قانونی شهرستان سلسله از لحاظ فضای فیزیکی کمبود دارد و در صورت تامین زمین در مدت شش ماه می توان محل مناسبی برای این اداره ساخت.
حمیدرضا نظیفی در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به اینکه در حال حاضر پزشکی قانونی شهرستان سلسله در یک اتاق کوچک در دادگستری شهرستان به شهروندان ارائه خدمت می کند، افزود: بودجه احداث ساختمان مستقل برای پزشکی قانونی سلسله وجود دارد.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
مهمترین اخبار لرستان، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنا لرستان به نشانی @IRNALORESTAN در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7265/3210/7272/7274/6060
خبرنگاران: زهرا جمشیدی نسب- مریم نریمانی -محمد یاراحمدی- فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.