مهدی شاه نصیری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای این رزمایش به همت موسسه های مردم نهاد پویش زندگی پاک و باور بهزیستی ۲۵۰بسته کمک معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه و توزیع خواهدشد.

 وی با بیان اینکه خانه جوان الیگودرزر محل جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تعیین شده است، اظهارداشت: این بستهها بین نیازمندان و خانواده های معتادین در مناطق مختلف شهرستان توزیع می شود.
وی با اشاره به نقش سمن های حوزه جوانان در این رزمایش بزرگ بیان کرد: بسته های بهداشتی مثل مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش نیز از جمله اقلامی بوده که توسط خیرین جهت مقابله با کرونا در این رزمایش  اهدا شده که بین نیازمندان توزیع می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان الیگودرز همچنین با اشاره به اقدامات جامعه ورزش این شهرستان در بحث مقابله با کرونا اضافه کرد: هیات های مختلف ورزشی و ورزشکاران در بحث ضدعفونی کردن اماکن ورزشی نهایت همکاری را با ما داشته و دارند.
شاه نصیری با اشاره به بحث ورزش در خانه ادامه داد: در این زمینه نیز اقدامات خوبی به وسیله خود ورزشکاران از جمله قهرمانان ورزشی انجام شد به طوریکه مربیان و ورزشکاران با ارائه کلیپ به فرهنگ سازی ورزش در خانه پرداختند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تا الان هیچگونه مورد کرونایی بین ورزشکاران الیگودرزی مشاهده نشده است، یادآورشد: همکاری ورزشکاران الیگودرزی در بحث مقابله با کرونا قابل تحسین است و حتی قهرمانان ملی پوش الیگودرزی مثل علیرضا سرلک و مجید جمشیدوند  که مستعد حضور در بازی های المپیک هستند در بحث ضدعفونی کردن سالن ها همکاری می کنند.
شاه نصیری با بیان اینکه باشگاه داران الیگودرزی اولین گروهی بودند که باشگاه های خود را برای مبارزه با کرونا تعطیل کردند، اضافه کرد: با توجه به آسیب اقتصادی به باشگاه داران توقع داریم که مسئولان با ارائه تسهیلات لازم، خسارات وارد شده به باشگاه داران را جبران کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.