محمد ترکمانه روز چهارشنبه در آیین ارسال بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده به مناطق محروم لرستان اظهار داشت: مرکز پاسخگویی ۴۰۳۰ راه اندازی شده و روزانه بیش از ۲۵۰هزار تماس سوالات مرتبط با کرونا پاسخ داده می شود.

وی گفت: اکنون تماس های خروجی مرکز ۴۰۳۰ برقرار است که روزانه بیش از ۷۰۰هزار تماس توسط  بهورزان وزارت بهداشت با مردم گرفته می شود.

وی افزود: این طرح غربالگری برای کل کشور می باشد و برای اولین بار در دنیا رخ داده است.

وی ادامه داد: سعی شده به استان های کانون کرونا به صورت ویژه بسته های بهداشتی را ارسال کنیم و در مرحله نخست ۳۰هزار بسته به استان های کشور ارسال شد و تا ۱۲۰هزار بسته ادامه پیدا خواهد کرد.

ترکمانه بیان کرد: پویش احسان سلامت راه اندازی شد که انتظار می رود مشارکت های مردمی در این پویش افزایش یابد.

وی گفت: امروز ۲هزارو ۲۰۰بسته اقلام بهداشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار توزیع شد که متناسب با نیاز استان و درخواست نماینده ولی فقیه در لرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: همچنین گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر با حدود ۱۲۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات گروهای جهادی در لرستان است.

ترکمانه اضافه کرد: همزمان علاوه بر این اقدامات کرونا، ارسال بار به استان های سیلزده بوشهر و کرمان در دستور کار است که بین خانواده های آسیب دیده بسته های حمایتی توزیع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.