عبدالرحیم رحیمی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین روزانه پنج هزار ژل ضدعفونی دست در ۲ شرکت معتبر بروجرد تولید و از طریق داروخانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری جدی برای ابتلا به این بیماری اظهار داشت: کلیه اتوبوس های خط شهری سازمان اتوبوس رانی بروجرد با مصوبه شورای تامین تعطیل و همچنین از ورود خودروها با پلاک غیر از بروجرد به شهر جلوگیری می شود.

فرماندار بروجرد گفت: اکیپی از پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و شبکه بهداشت در ورودی های شهر بروجرد مستقر و کلیه افرادی که قصد ورود به شهر بروجرد را دارند مورد تست قرار می گیرند و در صورت داشتن علائم بیماری کرونا ۱۴ روز قرنطیه می شوند.

رحیمی افزود: به سازمان آرمستانهای بروجرد اعلام شده که از تجمع شهروندان در پنجشنبه آخر سال در آرمستان بروجرد جلوگیری به عمل آورد و با توجه به شرایط خاص موجود امسال این مراسم با محدویت های ویژه انجام نشود.

وی اظهار داشت: امسال ستاد اسکان اموزش و پرورش شهرستان بروجرد تعطیل و فعالیتی نخواهد داشت و کلیه هتل ها و مراکز اقامتی در شهرستان بروجرد تعطیل  می باشند.

وی بیان کرد: با کمک نیروهای بسیج و سپاه کلیه اماکن عمومی و معابر و خیابانها به صورت روزانه ضد عفونی و گندزدایی می شوند.

فرماندار بروجرد گفت: شهروندان بروجردی کلیه مسافرت های خود را لغو و از دوستان و آشنایان خود در دیگر شهرستان ها بخواهند که امسال نوروز در خانه های خود بمانند و به بروجرد سفر نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.