حسن رضاییان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان به رعایت قانون و اخلاق دعوت کرد و اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در راستای زمینه سازی حضور حداکثری ضرورت دارد اما حفظ نظم، آرامش و امنیت انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود: کاندیداهای انتخاباتی پلدختر در راستای حفظ آرامش مردم براساس توصیه ها و موازین قانونی کشور برنامه های تبلیغاتی خود را پیاده کرده و هواداران خود را در هرشرایطی به آرامش دعوت کنند.

فرماندار پلدختر بیان کرد: هدف نخست و اصلی برگزارکنندگان انتخابات، عوامل اجرایی و نظارتی باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم باشد.

وی اضافه کرد: هیچ مسوولی براساس قانون حق ندارد تا پایان تبلیغات انتخاباتی له یا علیه کاندیدایی از امکانات و تجهیزات دستگاه های دولتی استفاده کندکه در این صورت تخلف محسوب و با عوامل آن برخورد قانونی می شود.

رضاییان یادآور شد: هر گونه تخریب و بی احترامی کاندیداهای مجلس یازدهم در پلدختر و طرفداران آنها در طول ایام تبلیغات نسبت به سایر کاندیداها قابل قبول و پذیرفتنی نیست و با آن برخورد می شود.

وی افزود: فعالیت های تبلیغاتی و تخلفات احتمالی نامزدهای انتخاباتی به صورت کامل رصد و توسط کمیته های انتخابات در فرمانداری پیگیری و بررسی می شود.

فرماندار پلدختر گفت: داوطلبان انتخاباتی می توانند شایستگی های خود را به مردم معرفی کنند اما اگر کسی بخواهد با تخریب ، حیثیت دیگری را لگد مال کند و باعث خدشه دارشدن آرامش و نظم عمومی در انتخابات شود با وی برخورد قانونی می شود.

وی ضمن اعلام رعایت اصل بیطرفی در انتخابات ، افزود:تمام ساز و کار و تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در دوم اسفند اندیشیده شده است.

رضاییان یادآورشد: حفظ سلامت و امنیت انتخابات جز وظایف ذاتی وزارتکشور است و رقابت سالم و تلاش برای اصل مشارکت حداکثری نیز وظیفه ای ملی است که لازم است در راستای رعایت این اصول تلاش شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.