حسن رضاییان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: شمار نامزدهای نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پلدختر به ۲۵ نفر رسید که سه نفر آنها از جامعه زنان هستند و این داوطلبان از امروز برای کسب یک کرسی این حوزه در مجلس به رقابت بپردازند.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۹۷ شعبه اخذ رای در شهرستان پلدختر تعیین شده که از این تعداد ۳۴ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی است.

فرماندار پلدخترگفت: تعداد شعب ثابت شهر و روستا در شهرستان ۴۸ شعبه و ۴۹ شعبه سیار آماده اخذ رای مردم در دوم اسفند ماه سال جاری می باشند.

وی افزود: تعداد شعب اخذ رای شهر پلدختر ۲۵ شعبه است که از این تعداد ۲۴ شعبه ثابت و یک شعبه سیار می باشدو تعداد ۳۸ شعبه ویژه روستاهای بخش مرکزی این شهرستان است.

رضاییان یادآورشد:همچنین ۹ شعبه ثابت اخذ رای در شهر معمولان در دوم اسفند آماده رای گیری هستند و ۲۵ شعبه برای اخذ رای در روستاهای این بخش آماده شده است.

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی باید رعایت قانون انتخابات در تبلیغات مورد توجه داوطلبان و طرفداران آنها باشد و مصادیق قانونی تبلیغات و ممنوعیت ها از سوی آنها جهت سلامت و امنیت انتخابات رعایت شود.

وی افزود:رعایت قانون انتخابات موجب افزایش شور انتخاباتی با مد نظر داشتن چهاراصل امنیت ، شفافیت ، سلامت و مشارکت حداکثری و جلب اعتماد مردم می شود.

رضاییان یادآورشد: قابل توجه مردم فهیم و خونگرم شهرستان پلدختر که تمام مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و امن در شهرستان اندیشیده شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی افزود:فعالیت رسمی تبلیغات داوطلبان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی آغاز شده و کاندیداها می توانند در چارچوب قانون تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه اول اسفند ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رقابت سالم داشته باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.